Mise en Place
Menu
FAQ

Any questions? Ask us!

If you are ill, please call the Support Office at least 24 hours in advance. You do this by calling 085-0240130 in case of illness, personal circumstances or exceptional situations.

You order your clothes via our MePshop. In addition to the complete starter packs, all individual parts are also available here, so don’t panic if you lose something!

If you are late, please call the Support Office on 085-0240130. If you know in advance that you will be late, for example due to a delay with public transport, you must report this as soon as possible. Then we can contact the customer so that they are not faced with surprises.

The end time of your scheduled shift is an estimate. It is not always easy to predict busy moments in the catering industry. This means that you may be allowed to go home a little earlier, but you may also be asked to work a little longer. The relationship can always ask you to work 1.5 hours overtime. After these 1.5 hours, the choice is yours, but some extra help is always appreciated! You will of course always be paid for the hours you work overtime.

Je kan terecht bij Viviam Eikhout. Zij is vertrouwenspersoon gespecialiseerd in ongewenste omgangsvormen en integriteit. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, iemand zoekt om mee te sparren hoe je ergens mee om moet gaan, situaties van ongewest gedrag signaleert of zelf ervaart en dit wilt delen of hier hulp bij nodig hebt, dan kan je Viviam benaderen.

Je kan op de volgende manieren contact opnemen:
– Telefonisch via 06-20948291
– Whatsapp via 06-20948291
– Mail via viviam@viviam.nl
Je kan daarna zelf kiezen voor een afspraak op locatie of online.

Andere belangrijke informatie:
– Je kan Viviam vrijuit je verhaal vertellen in alle vertrouwelijkheid en geheimhouding (tenzij er sprake is van een strafbaar feit die iedere burger in Nederland verplicht is te melden).
– Als je eraan toe bent, ga je samen de mogelijke oplossingsrichtingen verkennen. Jij kiest zelf welke oplossingen het beste bij jou en de situatie past.
– Viviam helpt met het uitwerken van de oplossing, het evaleueren of de oplossing resultaat heeft opgeleverd of een andere richting te kiezen.
– Indien je alleen je verhaal kwijt wil, dan kan dat ook.

You can fill in your availability super easy via the app! Make sure you have entered your availability for the next 2 weeks every Monday, so we can score nice jobs at the times that you are available!

Geen paniek! Neem nog dezelfde dag contact op met het Support Office. Zij kunnen dit voor jou herstellen.

Een forecast is een voorspelling over een dienst. Hierom kan het gaan om tijden en aantallen. Wanneer dit staat aangegeven bij een job betekent dat deze aspecten nog concreet in de app worden gezet wanneer deze bekend zijn.

Dit betekent dat jou definitieve job kan verschillen van de forecast, wij zullen dit altijd met jou op voorhand bespreken.

Indien je staat ingepland op een reserve dienst hoor je op de dag zelf voor 11:00 uur ‘s ochtends of er een dienst voor jou is vrijgekomen! Zorg ervoor dat je tot die tijd telefonisch bereikbaar bent.

Sta je een dag reserve en wordt je niet ingezet? Dan krijg je 1 uur uitbetaald (dit boekt Mise en Place voor jou in).

 

Heb jij jezelf aangemeld voor een dienst en kom je erachter dat je toch niet kan? Bel dan naar ons Support Office of jouw CityManager om de opties te bespreken. Houdt er wel rekening mee dat wij ons houden aan de regel ´ingepland is ingepland´ en dat we alleen bij uitzonderlijke situaties iemand van de planning afhalen.

You can easily enter your hours via the Mise en Place app. Under the heading ‘hours & declaration’ you can find this heading in the planning environment of the app. Your hours must be entered within 4 hours of the end of the job.

The deadline for submitting declarations via the Mise en Place app is the Monday after your shift, 23:59. After this it is no longer possible to submit your declaration.
Always consult with the Support Office in advance whether you can claim the relevant costs. Declarations will be paid together with your salary!

You can see your contract in the Mise en Place app under the heading ´data & contracts´! You can find this heading in the planning environment of the app. The contract has also been emailed to you!

Did you just move? Or do you want to adjust something else? This can be done very easily in the Mise en Place app in the planning environment.

In de Mise en Place app onder het kopje ‘gegevens & contracten´ kan jij je loonheffing aanpassen bij het potloodje bij ‘voel je zeker’. Hou er rekening mee dat je loonheffings aanpassing pas ingaat vanaf de eerste dag van de volgende maand.
In de Mise en Place app onder het kopje ‘gegevens & contracten´ kan jij je voorkeur doorgeven bij het potloodje bij ‘voel je zeker’!

If you have read a post, it will disappear from your timeline the next night. No worries! These posts will soon be available in the archive.

Indien er een storing is in de Mise en Place app moet je dit altijd gelijk melden bij jouw CityManager of het Support Office. Het helpt heel erg als je een screenshot of schermopname en een beschrijving van het probleem mee stuurt naar Mise en Place. Als wij bovenstaande ontvangen gaan we gelijk aan de slag om dit op te lossen!

Hospitality
Below is the minimum wage* per position, regardless of your age. We make no distinction based on age, but pay you according to your role within Mise en Place. Because we work with different clients, we adjust the hourly wage on the basis of the collective labor agreement. This means that your hourly wage can only increase when this applies.

Jobper: €13,50 per Hour;
JobGuide: €14,50 per Hour;
JobLeader: €15,- per Hour;
JobManager: €16,- per Hour.

*The hourly wage includes holiday allowance and holidays.

You choose with us whether you want to be paid weekly or 4-weekly. If you choose to pay weekly, this means that you can enjoy ‘The Payday Feeling’ more often! You will then receive your weekly salary for the jobs you worked last week, i.e. from Monday to Sunday. Payment is always made on Friday. Depending on your own bank. Please note that your holiday pay is only paid at the end of the month, which is always a nice extra!

In the Mise en Place app under the heading ‘Hours & declarations’ you can see your pay slips and annual statement! You can find this heading in the planning environment of the app.

For all questions about your salary, please contact: info@maqqie.nl

Voor alle vragen omtrent jouw loon kun je contact opnemen met: info@maqqie.nl

The Mise en Place app indicates whether you will receive travel time, if this is the case, it is always indicated how much this is. You can find this at the shift information! So always take a good look in the app there is everything you need to know!

Ga jij naar een job en hebben wij een auto voor je gehuurd? Dan zijn er een paar dingen om rekening mee te houden.
Allereerst informeren wij je met de tijd en Europcar locatie waar de auto op je staat te wachten. Meld je op de locatie rond de aangegeven tijd zodat het zeker is dat er een medewerker van Europcar aanwezig is om je te helpen. Is de aangegeven tijd niet handig voor je? Laat het ons dan weten! Zo kunnen we een tijd kiezen die bij iedereen zijn schema past.
Wanneer je de auto ophaalt  is het van belang om je rijbewijs mee te nemen. Hierna volgen de instructies vanuit Europcar. Controleer samen met de medewerker van Europcar de auto op eventuele schade om hierover discussie achteraf te voorkomen. Vraag altijd waar je de auto + sleutel moet inleveren wanneer de vestiging gesloten is.
Tijdens het huren van de auto is het belangrijk om je aan de regels te houden van het verkeer. Boetes komen helaas ook binnen. Nadat de Job erop zit is het ook van belang dat je de auto meteen inlevert. Ga dus niet nog even langs je vrienden, opa en familie rijden. Hiervoor is de auto niet bedoeld. Laat daarnaast de auto netjes achter nadat je hem een dag hebt geleend.

Does the job suit you well and are you looking for a new challenge? Check the career opportunities below.

JOBPER
You are a jobper when you start working at Mise en Place. You have completed your e-learning and LIVE training and now you are a Jobper! You and your colleagues go to jobs in different locations, from a conference center to the pub around the corner in your own city.

JOBGUIDE
As a JobGuide you set an example for all Jobpers. You guide, support and coach them where necessary. You are a safety net and point of contact, especially for new jobpers.

As a JobGuide you are always the first to arrive at the job and you receive all the jobpers. You also ensure that all jobpers adhere to the dress code and grooming standards (of the relationship). For example, you help with tying a tie and you pay attention to the small things such as masking any piercings or tattoos.

During the job, you manage jobpers, challenge them or provide the right guidance. You show them around the location, inform them and reassure them. At the end of the job you evaluate the job with one or a few job presses in a positive way through positive constructive feedback. This way the jobpers can continue to develop!

JOBLEADER
As a JobLeader you are the link between the jobpers, the relationship and Mise en Place. As a JobLeader you are actually a ‘secret weapon’ and you often keep in the background. You are of great value to the relationship and try, both solicited and unsolicited, to lead the party to the greatest possible success. You do this by, among other things, managing the teams, maintaining an overview and using clear communication.

As a JobLeader you not only develop your own talents, but also those of your colleagues. You do this by directing or challenging them, you can also always use the JobGuides present on the job.

JOBMANAGER
Have you successfully completed the JobGuide and JobLeader trajectory and are you looking for even more responsibility and challenge? Read more about the possibilities as a JobManager.

As a JobManager you are responsible for your own pool; consisting of jobpers, JobGuides and JobLeaders. You recruit colleagues for your pool yourself and schedule them for jobs. You are not only responsible for planning, but also for onboarding. As a JobManager you are the point of contact for new jobpers and you guide them through the onboarding process. The JobGuides and JobLeaders in your group are particularly useful for the onboarding process. Therefore make sure that the communication, contact and atmosphere in your group is good! You are therefore also responsible for monitoring the culture within your own group. You do this by, for example, organizing outings and drinks, but also by keeping in touch with your group on a regular basis.

TRAINER
If developing new talents sounds like music to your ears, then becoming a trainer might be for you! As a trainer you contribute to the development and development of new talents. You provide high-quality training that is the stepping stone to their career at Mise en Place, but that are also important in their further career. How you want to develop new talents is up to you.

If you want to become a trainer, you can contact the Support Office! They will help you with this new step in your career.